pp_3_pan_gra

Mamy zaszczyt poinformować, że nasz produkt – kratownica KJ – otrzymała tytuł “100% Polski Produkt” w II edycji plebiscytu tygodnika “Do Rzeczy”. Konkurs nagradza polskie firmy, które produkują całkowicie polskie produkty.

Uroczysta gala odbyła się 22 listopada 2017 roku w warszawskim hotelu Polonia Palace. W imieniu ZEK, nagrodę odebrał wiceprezes zarządu Sebastian Słotwiński.

To jest tak naprawdę sukces i zasługa Jerzego Kraterskiego, założyciela i wieloletniego prezesa naszej firmy. I chciałbym jemu zadedykować tę nagrodę. Tym cenniejszą dla nas, że przed nami 30-lecie firmy – powiedział przedstawiciel władz naszej spółki.

O przyznaniu tytułu kratownicy KJ zadecydowała Kapituła konkursu, w której znaleźli się przedstawiciele redakcji „Do Rzeczy”, instytutów badawczych, naukowcy i eksperci zasiadający w Narodowej Radzie Rozwoju przy Prezydencie RP.

To już kolejne wyróżnienie, które spotkało kratownicę KJ. Przypomnijmy, że w 2006 roku zdobyliśmy Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA 2006. Jednak tym razem, poza oczywistymi zaletami technologicznymi, Kapituła konkursu doceniła patriotyzm gospodarczy Zakładu Elementów Konstrukcyjnych – 100% polskiej firmy, produkującej 100% polskie produkty.

Jeśli zależy nam na wspieraniu dumy i pamięci, walce ze złymi stereotypami na temat Polski, to trzeba też pokazywać prawdziwą, dobrą twarz naszego kraju. I tu właśnie rodzimy biznes pokazuje, że działamy, że się liczymy na świecie. A ta nagroda udowadnia, że polskie produkty są świetne i wygrywają międzynarodową konkurencję – mówił Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”.

Kratownica KJ to produkt opracowany i wprowadzony na rynek przez Jerzego Kraterskiego, który na mocy ustawy o wynalazczości, uzyskał w 1994 roku prawo ochronne na zbrojenie belki stropowej. O zaletach kratownicy KJ piszemy tutaj.

Plebiscyt „Do Rzeczy”, którego partnerem merytorycznym jest firma doradcza PwC, pomoże w dobrym wyborze konsumentom, którzy stawiają na gospodarczy patriotyzm. Nagrodzone w konkursie firmy będą mogły na zwycięskie produkty oznaczyć logotypem „100% polski produkt”.

Takie oznaczenie da konsumentom pewność, że wspierają zakupami polską gospodarkę, bo przy ocenie produktów zgłoszonych do konkursu uwzględniane będą przede wszystkim: lokalizacja produkcji, pochodzenie materiałów i surowców, dynamika sprzedaży i rozwoju firmy, marka produktu a także strategia promocji i sprzedaży produktu oraz jego długość życia.

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA TRANSMISJI Z GALI “100% POLSKI PRODUKT”
(nagroda dla ZEK od 21:40)

Oficjalna strona plebiscytu

Serdecznie dziękujemy za wyróżnienie i gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

(c) fot: Beata Czarnecka www.sportografia.pl

Zarząd Zakładu Elementów Konstrukcyjnych Sp. z o.o. na gali II edycji plebiscytu “100% Polski Produkt”. Od lewej: Dariusz Kraterski, Beata Wadycka-Jaskulska i Sebastian Słotwiński.